Desfășurarea evenimentului misionar

From mc2
This page is a translated version of the page Conducting the Missional Event and the translation is 100% complete.

Other languages:
English • ‎polski • ‎română • ‎shqip • ‎srpski (latinica)‎ • ‎čeština • ‎български • ‎македонски • ‎русский • ‎ქართული

Desfășurarea unui eveniment misionar

Această prezentare oferă o imagine de ansamblu asupra evenimentului misionar.

Scop

Scopul evenimentului misionar este acela de a face lucrurile în mod concentrat și de a oferi un impuls. Evenimentul concentrează scopul activităților MC2. Activitățile rugăciune-grijă-împărtășire și identificarea oamenilor păcii indică spre acest eveniment de casă care presupune să ajungem la oameni în scop misionar. Evenimentul misionar este punctul culminant al lucrării în zona țintă și el oferă un impuls pentru lansarea grupurilor.

Rezultat

Ceea ce se dorește este ca tu să organizezi un eveniment misionar. Dacă este posibil, evenimentul poate fi găzduit în casa unei persoane a păcii din rețeaua ta de cunoștințe sau din comunitatea ta. Participanții la eveniment pot fi invitați atât din rețeaua ta de cunoștințe, cât și din cea a gazdei tale. Invitații pot fi oameni pe care i-ai întâlnit prin intermediul activităților rugăciune-grijă-împărtășire.

Rezultatul dorit al evenimentului este de a avea noi discipoli ai lui Isus, care vor participa la un studiu biblic fundamental ce va începe în următoarea săptămână de după eveniment. În felul acesta va fi lansat grupul tău sau chiar un al doilea grup, dacă deja ai format un alt grup.

Modul de desfășurare

Evenimentul misionar durează aproximativ o oră - o oră jumătate. Întrucât are loc într-o casă, un număr de 10-15 invitați este rezonabil.

Program sugerat

  • Întâmpină invitații
  • Prezintă gazda și mulțumește-i
  • Explică faptul că veți viziona un film scurt și că va fi o discuție
  • Mai întâi vizionați filmul
    • Discutați: Ce ți-a plăcut cel mai mult? De ce?
  • Dacă folosești un al doilea film, vizionați filmul și condu discuția
  • Împărtășește „povestea mea”
  • Arată primul fragment de film ISUS
  • Dacă arăți un al doilea film scurt, vizionați filmul și condu discuția
  • Descrie invitația de a-L primi pe Cristos și oferă-le ocazia de a se ruga pentru a-L primi pe Cristos
    • Prima opțiune: Cu ajutorul broșurii „Cele patru legi spirituale” explică cele două cercuri și condu rugăciunea.
    • Opțiunea a doua: vizionați împreună scena din filmul Isus care prezintă invitația de a-L primi pe El.
  • Distribuie și adună cartonașele pentru comentarii
  • Dacă ți se pare potrivit, invită toată lumea la prima întâlnire pentru studiul biblic fundamental.
  • Pentru următoarele două zile, stabilește întâlniri cu fiecare persoană care se arată interesată din punct de vedere spiritual.
    • Revizuiește „Cele patru legi spirituale”, în special de la cercuri până la final.
    • Ajută-i să înceapă să scrie o Listă de cunoștințe și să împărtășească Evanghelia cu prietenii lor.
    • Invită-i să participe la prima întâlnire de grup pentru studiul biblic fundamental.

Roluri sugerate

  • Conducătorul MC și al discuțiilor
  • Prezentatorul „poveștii mele”
  • Prezentarea Evangheliei și încheierea

Cartonaș pentru comentarii

Ce ți-a plăcut cel mai mult?

De ce?

Sunt interesat de:

Nume:

Număr de telefon:

Email: