FBS 03 Hodati u Svetom Duhu

From mc2
This page is a translated version of the page FBS 03 Keeping in Step with the Spirit and the translation is 100% complete.

Other languages:
English • ‎polski • ‎română • ‎shqip • ‎srpski (latinica)‎ • ‎čeština • ‎български • ‎русский • ‎ქართული

Skinite ovu stranu kao pdf dokument
First-third-blue.jpg

Slavljenje

Pročitajte nešto iz Svetog pisma i otpevajte pesmu slavljenja.

  • Na primer: Psalam 66:4: „Sva zemlja nek se pokloni Tebi i poje Tebi, neka poje imenu Tvom.“ Zastanimo na trenutak i proslavimo Boga jednostavnom pesmom.

Brižnost

Služite jedni drugima u potrebama kroz molitvu, biblijski savet i ohrabrenje.

  • Neka svako iznese jednu važnu stvar i jedan izazov sa kojim se suočio ove nedelje.
  • Pitajte: „Šta želiš da Isus učini za tebe ove nedelje?“ Molite se za potrebe jedni drugih.

Slavite vernost

Podstičite obavezu ljubavi svakog člana da bude pokoran Isusu.

  • Pitajte: „Šta se dogodilo sa ciljevima koje si poverio Bogu i „ja ću do tada“ izjavama?“

Motivacija i ohrabrenje

Podelite viziju o njihovom identitetu u Hristu ili o tome šta sve Bog može da učini kroz njih.

Na primer: Jedna žena je jednog dana posetila svoju susedu. U razgovoru je podelila sa njom evanđelje i veru u Hrista. Međutim, suseda je tad počela da plače. „Moj muž je umro pre samo dve nedelje. Zašto mi nisi ranije pričala o tome?" Vidite, nikad ne znamo kada će neko da se suoči sa svojim poslednjim danom na ovom svetu. Zato moramo da širimo evanđelje kad god nam se pruži prilika.

Second-third-blue.jpg

Kontekst

Onog trenutka kad uzverujemo u Hrista, Božji Duh počinje da živi u nama. On se naziva i Svetim Duhom, Duhom istine i našim pomagačem. Njegova služba u našim životima je toliko važna da ćemo odvojiti vreme da proučimo naš odnos sa njim.

Pročitajte

  • Pričitajte 1. Korinćanima 2:14-3:3 dva do tri puta dok ostali slušaju.

Otkrivanje i diskusija

  • Neka svako kaže šta mu je privuklo pažnju (ili šta mu se najviše svidelo) i zašto.
  • Šta misliš, zbog čega je ova priča važna?
  • Šta će se promeniti u našim životima sad kad znamo za ovu priču (odlomak)?

Prepričajte i ispravite

  • Vežbajte tako što će neko da prepriča priču, a grupa može da ga ispravlja ako bude potrebno.

Kratak pregled

Iako svi hrišćani imaju Svetog Duha u sebi, nisu svi usmeravani i osnaženi od strane Duha. Kada verujemo u sopstvene napore ili preuzmemo kontrolu nad svojim životom, Biblija nas naziva telesnima i mi nismo u stanju da iskusimo život izobilja koji donosi plodove. Pročitajte Galatima 5:22-24. Možemo da koristimo tri kruga koja će nam pomoći da se prisetimo tri tipa ljudi koji su opisani u 1. Korinćanima (nacrtajte tri kruga).

Za daljnje proučavanje: Pročitajte [[TC 3> How You Can be Filled with the Holy Spirit|Prenosni koncept #3: Kako možeš biti ispunjen Svetim Duhom]] i prodiskutujte o tome sa još jednim članom grupe.

Third-third-blue.jpg

Priprema za misiju

  • Naučite grupu principu duhovnog disanja
  • Izdahni – 1. Jovanova 1:9 priznajemo grehe, pristajemo da promenimo svoje stavove i dela
  • Udahni – predaj kontrolu nad svojim životom Hristu
  • Neka se grupa moli da budu osnaženi Svetim Duhom i pod njegovom kontrolom
  • Oče, potreban si mi. Priznajem da sam kontrolisao svoj život i da sam ti zgrešio. Hvala ti što mi opraštaš grehe zbog Hristove smrti na krstu. Pozivam te da preuzmeš kontrolu nad mojim životom i da me ispuniš svojim Svetim Duhom. Ovo te molim u Isusovo ime, kao izraz moje vere. Hvala ti što ćeš preuzeti kontrolu nad mojim životom i ispuniti me svojim Svetim Duhom.
  • Praktikujte crtanje tri kruga i princip duhovnog disanja

Odlazak u misiju

  • Izaberite tri osobe kojima ćete govoriti o tome šta ste naučili o Svetom Duhu
  • Izaberite dve osobe kojima ćete ove nedelje govoriti o evanđelju
  • Napišite „ja ću do tada“ izjave i podelite ih sa grupom.

Molitva za misiju

  • Neka svako posveti svoje ciljeve Gospodu. Molite Gospoda da nam pomogne da budemo verni i da nas koristi za osnivanje pokreta umnožavajućih učenika.