Основополагащо библейско изучаване 06 „Говорене с Бога“

From mc2
This page is a translated version of the page FBS 06 Talking with God and the translation is 100% complete.

Other languages:
English • ‎polski • ‎română • ‎shqip • ‎srpski (latinica)‎ • ‎čeština • ‎български • ‎русский • ‎ქართული

Свалете оттук тази страница като pdf
First-third-blue.jpg

Хваление

Прочетете пасаж от Писанието и се упражнявайте в песни на поклонение

  • Пример: Прочетете Псалм 100:2 „Служете на Господа с радост, идете пред Него с ликуване!.” Нека научим песен, с която да се покланяме на Господа.

Грижа

Служете си един на друг в молитва, библейско съветване и насърчение.

  • Нека всеки да каже едно важно нещо и разкаже за едно предизвикателство, което е преживял тази седмица.
  • Попитайте, „Какво искате Исус да направи за вас тази седмица?” Молете се за нуждите на всекиго.

Празнувайте верността

Насърчете отчетност с любов, за да може да си помагат да се покоряват на Исус

  • Попитайте, „Какво стана, като се доверихте на Бога с вашите цели и обещания „Аз ще____до____“?”

Мотивация и насърчение

Предайте виждането за това кои може да станат в Христос или какво Бог може да направи чрез тях.

Пример: Като Исус преминавал през всички градове и села, Той виждал нуждите на хората и се смилил над тях. Той казал на Своите ученици, „жетвата е изобилна, но работниците са малко. Молете Господа на жетвата, следователно, да изпрати работници на Неговата жетва.“ Бог иска всички хора да познават Него и Неговата любов. Той иска да използва нас, но Той също ще издигне повече работници за жетвата, която жънем. Нека продължаваме да молим Бога да изпрати повече работници, които да водят другите хора да Го познават.

Second-third-blue.jpg

Контекст

Въпреки, че Исус е бил много зает в служението Си, Той прекарвал дълги часове на разговори със Своя Баща. Като го наблюдавали, Неговите последователи искали Той да ги научи как да говорят с небесния Баща. Днес ние ще научим какво им е казал.

Прочетете

  • Прочетете или гледайте Лука 11:1-13 2-3 пъти, като всички слушат.

Обсъждане „Откритие“

  • Всеки да каже какво е привлякло вниманието му (или какво му харесва най-много) и защо.
  • Защо според вас тази история е важна?
  • Как можем ние да живеем различно сега, след като знаем тази история (пасаж)?

Разкажете и поправете

  • Упражнявайте историята като някой разкаже историята и помолете групата да поправят, ако е необходимо.

Обобщение

Молитвата е просто разговор с нашият небесен Баща. Може да използваме тези 4 точки , за да обобщим това, на което учи Исус:

  • Хвалете Го и нека Той да е центърът;
  • Искайте от Него това, от което се нуждаете;
  • Признавайте вашите грехове;
  • Предайте вашия живот на Неговата воля и Неговото царство.

Ние можем да сме уверени, че Той ни чува и желанието Му е да ни дава добри неща.

За бъдещо обогатяване: Прочетете Предаваема идея №9: Как да се молим и обсъдете с друг член от групата.

Third-third-blue.jpg

Подготовка за мисията

  • Упражнявайте се в молитва като използвате четирите точки от обобщението.
  • Упражнявайте се в споделяне на благовестието, в разказване за Светият Дух, в библейско изучаване, или неща от другите предишни уроци

Изпълнение на мисията

  • Определете 5 човека от вашия списък на мрежата, на които ще разкажете историята или ще споделите благовестието тази седмица.
  • Напишете обещанията „Аз ще___до___“ и ги споделете с малката си група.

Молитва за мисията

  • В молитва посветете целите на всекиго на Господа. Молете се Господ да ни помогне да бъдем верни и да ни използва за полагане на началото на движение от хора, изграждащи ученици.