Основополагащо библейско изучаване 08 "Изумителният въпрос и грижа“

From mc2
This page is a translated version of the page FBS 08 Amazing Question and Care and the translation is 100% complete.
Other languages:
English • ‎polski • ‎română • ‎shqip • ‎srpski (latinica)‎ • ‎čeština • ‎български • ‎русский • ‎ქართული

Свалете оттук тази страница като pdf
First-third-blue.jpg

Хваление

Прочетете пасаж от Писанието и се упражнявайте в песни на поклонение.

  • Пример: Псалм 33:1-5 и 1-2 песни

Грижа

Служете си един на друг в молитва, библейско съветване и насърчение.

  • Нека всеки да каже едно важно нещо и разкаже за едно предизвикателство, което е преживял тази седмица.
  • Попитайте, „Какво искате Исус да направи за вас тази седмица?” Молете се за нуждите на всекиго.

Празнувайте верността

Насърчете отчетност с любов, за да може да си помагат да се покоряват на Исус

  • Попитайте, „Какво стана, като се доверихте на Бога с вашите цели и обещания „Аз ще____до____“?”

Мотивация и насърчение

Предайте виждането за това кои може да станат в Христос или какво Бог може да направи чрез тях.

Първите думи на Исус в Евангелието от Марк към хората са „покайте си“. Това означава да променим целия си начин на мислене, защото Божиите пътища са много различни от нашите. Едната област е как ние гледаме на себе си. Ние се нуждаем от ново разбиране за живот с Бога и какво Той може да направи в нашия живот. Следващите думи на Исус са: „Последвайте Ме и ще ви направя ловци на хора.“ Всеки ученик на Исус е призован да живее този двоен призив да Го следваме и да ловим хора. Нашето жертвоготовно посвещение към Исус преобразява ежедневния живот и всички наши взаимоотношения. Нека се насърчим един другиго да се покайваме постоянно, да следваме и да ловим!

Second-third-blue.jpg

Контекст

Няколко седмици преди смъртта на Исус, Той и Неговите последователи са били в един град, наречен Йерихон. Когато се отправят на път 24 километра в планината към Йерусалим, един слепец вика към Исус, като се опитва да привлече Неговото внимание. Тази история ни казва се случва след това.

Прочетете

  • Прочетете или гледайте Лука 18:35-43 2-3 пъти, като всички други слушат.

Обсъждане „Откритие“

  • Всеки да каже какво е привлякло вниманието му (или какво му харесва най-много) и защо.
  • Защо според вас тази история е важна?
  • Как можем ние да живеем различно сега, след като знаем тази история (пасаж)?

Разкажете и поправете

  • Упражнявайте историята, като някой разкаже историята и помолете групата да поправят, ако е необходимо.

Обобщение

Исус има голямо състрадание към хората! Той пита слепеца един изумителен въпрос: „Какво искаш да направя за теб?” След това Исус задоволява нуждата на човека. В Йоан 14:12-13 Исус казва: „Истината, истината ви казвам: който вярва в Мене, и той ще върши делата, които Аз върша. Ще върши дори по-големи от тях, защото Аз отивам при Своя Отец. И каквото поискате от Отец в Мое име, ще го изпълни, за да се прослави Отец чрез Сина..” Като последователи на Исус, ние поемете инициативата да покажем състрадание към хората със силата на Духът като им задаваме същия изумителен въпрос и задоволяваме техните нужди по практичен начин.

Third-third-blue.jpg

Подготовка за мисията

  • Упражнявайте се в разказване на историята и в използване на Изумителният въпрос. Включете упражняване на прехода от разговора към историята.
  • По желание: Разкаже историята, като използвате клипове от филма „ИСУС“.
  • Обновете вашия списък на мрежата с нови хора, ако е необходимо.

Изпълнение на мисията

  • Определете 5 човека от вашия списък на мрежата, за които може да се молите и да се погрижите за тях, като използвате ‘‘Изумителният въпрос’’.
  • Напишете обещанията „Аз ще___до___“ и споделете с вашата малка група.

Молитва за мисията

  • В молитва посветете целите на всекиго на Господа. Молете се Господ да ни помогне да бъдем верни и да ни използва за полагане на началото на движение от хора, изграждащи ученици.