Основополагащо библейско изучаване 12 „Отваряне на врати“

From mc2
This page is a translated version of the page FBS 12 Opening Doors and the translation is 100% complete.
Other languages:
English • ‎polski • ‎română • ‎shqip • ‎srpski (latinica)‎ • ‎čeština • ‎български • ‎русский • ‎ქართული

Свалете оттук тази страница като pdf
First-third-blue.jpg

Хваление

Прочетете пасаж от Писанието и се упражнявайте в песни на поклонение.

  • Пример: Прочетете Псалм 9:1-2 и изпейте песни.

Грижа

Служете си един на друг в молитва, библейско съветване и насърчение.

  • Нека всеки да каже едно важно нещо и разкаже за едно предизвикателство, което е преживял тази седмица.
  • Попитайте, „Какво искате Исус да направи за вас тази седмица?” Молете се за нуждите на всекиго.

Празнувайте верността

Насърчете отчетност с любов, за да може да си помагат да се покоряват на Исус

  • Попитайте, „Какво стана, като се доверихте на Бога с вашите цели и обещания „Аз ще____до____“?”

Мотивация и насърчение

Предайте виждането за това кои може да станат в Христос или какво Бог може да направи чрез тях.

Пример: Поради това, че всеки е призован да следва Исус и да лови хора, ние трябва да осъзнаем, че има само два вида хора в света - изгубени и спасени. Изгубените хора имат нужда да последват Исус. Ние, спасените хора, трябва да се научим да ловим изгубените. Когато гледате на хората от света като два вида хора, тогава вашите ежедневни взаимодействия стават много по-прости. Ако срещнете изгубени хора, трябва да им свидетелствате, а ако срещнете спасени хора, им предложете да ги обучавате. Не може да бъде по-лесно от това!

Second-third-blue.jpg

Контекст

Апостол Петър е бил насочен от Духа да отиде в един крайбрежен град, Кесария, където живеел един римски командир, на име Корнилий. Той е бил подготвен от Бога човек на мира. Апостол Петър се покорил и пътувал до Кесария, за да каже на Корнилий за Исус. Нека видим какво се случило.

Прочетете

  • Прочетете или гледайте Деяния на апостолите 10:24-48 2-3 пъти, като всички други слушат.

Обсъждане „Откритие“

  • Всеки да каже какво е привлякло вниманието му (или какво му харесва най-много) и защо.
  • Защо според вас тази история е важна?
  • Как можем ние да живеем различно сега, след като знаем тази история (пасаж)?

Разкажете и поправете

  • Упражнявайте историята, като някой разкаже историята и помолете групата да поправят, ако е необходимо.

Обобщение

Хората на мира са хора с взаимоотношения. Ние може да споделим благовестието с отделни хора, но трябва да търсим възможности да следваме отворените врати за споделяне с приятелите и семейството на хората на мира. Други примери на разпространяване на благовестието чрез взаимоотношения са Лидия и нейният дом (Деяния на апостолите 16:14-15), началникът на затвора във Филипи и неговият дом (Деяния на апостолите 16:30-33) и Матей, бирникът и Негови приятели (Матей 9:9-10).

Third-third-blue.jpg

Подготовка за мисията

Упражнявайте се в подготовка на мисионерско събитие в дома на човека на мира.

  • Обсъдете как те ще поканят човека на мира да бъде домакин на събитието.
  • Обсъдете как да използват кратки филми и клипове от филма „Исус“ за духовни обсъждания като използвате стандартните 2 въпроса.
  • Обсъдете как да се предложи възможност за молитва.
  • Обсъдете как да продължат с тези, които са повярвали в Христос.

Изпълнение на мисията

  • Определете поне един човек на мира, който бихте могли да помолите да бъде домакин на събитието.
  • Определете 5 човека от вашия списък на мрежата, на които ще поемете инициативата да служите тази седмица.
  • Напишете обещанията „Аз ще___до___“ и споделете с вашата малка група.

Молитва за мисията

В молитва посветете целите на всекиго на Господа. Молете се Господ да ни помогне да бъдем верни и да ни използва за полагане на началото на движение от хора, изграждащи ученици.