FBS 12 Deschizând uși

From mc2
This page is a translated version of the page FBS 12 Opening Doors and the translation is 100% complete.
Other languages:
English • ‎polski • ‎română • ‎shqip • ‎srpski (latinica)‎ • ‎čeština • ‎български • ‎русский • ‎ქართული

First-third-blue.jpg

Laude

Citește o scriptură și cântați un cântec de închinare.

  • Exemplu: Citește Psalmul 9:1-2 și cântați câteva cântece.

Purtare de grijă

Ajutați-vă unul pe altul prin rugăciune, sfaturi biblice și încurajare.

  • Roagă fiecare persoană să vorbească despre un lucru bun care i s-a întâmplat și să descrie o provocare pe care a avut-o săptămâna aceasta.
  • Întreabă: „Ce vrei să facă Isus pentru tine săptămâna aceasta?” Rugați-vă unul pentru nevoile celuilalt.

Celebrați credincioșia

Încurajează ținerea la socoteală cu dragoste pentru a-L urma pe Isus.

  • Întreabă: „Ce s-a întâmplat atunci când I-ați încredintat lui Dumnezeu scopurile voastre și pașii practici de acțiune (declarațiile „Eu voi... până...”)”?

Motivare și încurajare

Exprimă-ți viziunea despre cine pot deveni ei în Cristos sau despre ce poate face Dumnezeu prin ei.

Exemplu: De vreme ce toți suntem chemați să Îl urmăm pe Isus și să pescuim oameni, ar trebui să înțelegem că sunt două tipuri de oameni în lume - cei pierduți și cei mântuiți. Oamenii pierduți au nevoie să Îl urmeze pe Isus. Cei mântuiți au nevoie să învețe să-i pescuiască pe cei pierduți. Când ajungi să vezi lumea ca fiind împărțită în două feluri de oameni, atunci interacțiunile tale zilnice devin mai simple. Dacă întâlnești o persoană pierdută, fii martor pentru ea. Dacă întâlnești o persoană mântuită, oferă-te să o instruiești. Nu poate fi mai ușor de atât!

Second-third-blue.jpg

Contextul

Petru a fost îndrumat de Duhul să meargă într-un oraș de lângă mare, numit Cezareea, unde locuia un conducător militar pe nume Corneliu. El era un om al păcii pregătit de Dumnezeu. Petru a ascultat și a călătorit la Cezareea ca să-i vorbească lui Corneliu despre Isus. Haideți să vedem ce se întâmplă.

Lectură

  • Citește sau vizionați împreună Faptele apostolilor 10:24-48 de 2-3 ori, în timp ce toți ascultă.

Discuție despre ceea ce au descoperit

  • Fiecare să spună ce anume i-a atras atenția (sau ce i-a plăcut cel mai mult) și de ce.
  • De ce crezi că este importantă această istorisire?
  • Cum putem face lucrurile diferit acum când știm această întâmplare (acest pasaj)?

Relatează și corectează

  • Exersați: roagă o persoană să relateze povestirea și roagă grupul să o corecteze dacă este nevoie.

Rezumat

Oamenii păcii sunt oameni care au relații. Noi putem împărtăși Biblia cu persoane individuale însă, în același timp, trebuie să căutăm ocaziile de a intra pe uși deschise, ca să împărtășim cu prietenii și familia oamenilor păcii. Alte exemple de răspândire a Evangheliei prin intermediul relațiilor sunt cel al Lidiei și al casei ei (Fapte 16:14-15), al temnicerului din Filipi și al casei sale (Fapte 16:30-33) și al lui Matei vameșul și al prietenilor lui (Matei 9:9-10).

Third-third-blue.jpg

Pregătirea pentru misiune

Exersați stabilirea unui eveniment misionar în casa unui om al păcii.

  • Discutați despre modul în care participanții vor ruga oamenii păcii să găzduiască evenimentul.
  • Discutați cum să folosească filme scurte și fragmente din filmul ISUS pentru a avea discuții spirituale folosind cele două întrebări standard.
  • Discutați despre felul în care să dea ocazia de a se ruga.
  • Discutați ce să facă mai departe cu cei care își pun credința în Cristos.

În misiune

  • Identifică cel puțin un om al păcii pe care l-ai putea ruga să găzduiască un eveniment.
  • Identifică cinci persoane din Lista ta de cunoștințe în privința cărora vei lua inițiativa de a-i sluji în această săptămână.
  • Scrie declarații „Eu voi... până...” și vorbește despre ele în grupul tău.

Rugăciune pentru misiune

Încredințează în mâna lui Dumnezeu fiecare scop propus. Roagă-L pe Dumnezeu să ne ajute să fim credincioși și să ne folosească ca să începem o lucrare de multiplicare a ucenicilor.