FBS 15 Dăruire cu scop

From mc2
This page is a translated version of the page FBS 15 Giving with Purpose and the translation is 100% complete.
Other languages:
English • ‎polski • ‎română • ‎shqip • ‎srpski (latinica)‎ • ‎čeština • ‎български • ‎русский • ‎ქართული

First-third-blue.jpg

Laude

Citește o scriptură și cântați un cântec de închinare.

  • Exemplu: Evrei 4:14-16 și cântați câteva cântece
  • (Opțional) Folosește o declarație de credință despre Isus, cum ar fi Filipeni 2:11b + 1 Timotei 2:4-6a

Purtare de grijă

Ajutați-vă unul pe altul prin rugăciune, sfaturi biblice și încurajare.

  • Roagă fiecare persoană să vorbească despre un lucru bun care i s-a întâmplat și să descrie o provocare pe care a avut-o săptămâna aceasta.
  • Întreabă: „Ce vrei să facă Isus pentru tine săptămâna aceasta?” Rugați-vă unul pentru nevoile celuilalt.

Celebrarea credincioșiei

Încurajează ținerea la socoteală cu dragoste pentru a-L urma pe Isus.

  • Întreabă: „Ce s-a întâmplat atunci când I-ați încredintat lui Dumnezeu scopurile voastre și pașii practici de acțiune (declarațiile „Eu voi... până...”)”?

Motivare și încurajare

Exprimă-ți viziunea despre cine pot deveni ei în Cristos sau despre ce poate face Dumnezeu prin ei.

Exemplu: Într-o zi, Isus i-a trimis pe ucenicii Săi să slujească oamenii din satele din jur. Când s-au întors, erau atât de entiziasmați de tot ceea ce făcuse Dumnezeu prin ei: „Doamne, chiar şi dracii ne sunt supuşi în Numele Tău.” După ce Isus a sărbătorit împreună cu ei, le-a dat această perspectivă: „Totuşi să nu vă bucuraţi de faptul că duhurile vă sunt supuse, ci bucuraţi-vă că numele voastre sunt scrise în ceruri” (Luca 10:17-20). Isus ne amintește că bucuria noastră ne se găsește în rezultate ci în faptul că Îl cunoaștem pe El!

Second-third-blue.jpg

Contextul

În biserica primară oamenii erau dedicați unii altora. Se întâlneau împreună regulat și mulți oameni noi veneau la Cristos. După o perioadă de persecuții, ei s-au rugat pentru îndrăzneală, iar Domnul i-a ajutat să predice Evanghelia cu curaj. Această istorisire despre credincioșii din Ierusalim arată dedicația pe care o aveau unii față de alții.

Lectură

  • Citește sau vizionați împreună: Faptele apostolilor 4:32-5:11 de 2-3 ori, în timp ce ceilalți ascultă.

Discuție despre ceea ce au descoperit

  • Fiecare să spună ce anume i-a atras atenția (sau ce i-a plăcut cel mai mult) și de ce.
  • De ce crezi că este importantă această istorisire?
  • Cum putem face lucrurile diferit acum când știm această întâmplare (acest pasaj)?

Relatează și corectează

  • Exersați: roagă o persoană să relateze povestirea și roagă grupul să o corecteze dacă este nevoie.

Rezumat

Chiar de la începuturile bisericii, credincioșii se îngrijeau unii de nevoile altora dăruind. Învățăm din această istorisire că ar trebui să dăm cu bunăvoință, nu din obligație. Acest lucru este afirmat cu claritate în 2 Corinteni 9:7. Citiți Faptele apostolilor 11:27-29. Biserica primară a mai oferit daruri și credincioșilor din alte biserici. Aceasta ne arată că dărnicia noastră poate fi folosită și pentru nevoile altora, din afara bisericii nostre. Citiți Luca 8:1-3. Această istorisire ne arată că dărnicia este folosită de asemenea pentru a duce Evanghelia în alte locuri și pentru a răspândi mesajul lui Dumnezeu. În 1 Corinteni 16:2, Pavel îi încurajează pe oameni să dăruiască în fiecare săptămână pentru ca darurile strânse să fie utilizate în aceste scopuri.

Third-third-blue.jpg

Pregătirea pentru misiune

  • Discutați cum va fi organizată strângerea de daruri.
  • Identificați nevoile pentru satisfacerea cărora vor fi utilizate darurile.
  • Amintește de sacrificiul lui Isus printr-o comuniune, dacă este potrivit.
  • Exersați abilități sau teme din lecțiile precedente pentru a-i ajuta să se pregătească să slujească altora.

În misiune

  • Identifică cinci persoane din Lista ta de cunoștințe în privința cărora vei lua inițiativa de a-i sluji în această săptămână.
  • Scrie declarații „Eu voi... până...” și vorbește despre ele în grupul tău.

Rugăciune pentru misiune

Încredințează în mâna lui Dumnezeu fiecare scop propus. Roagă-L pe Dumnezeu să ne ajute să fim credincioși și să ne folosească ca să începem o lucrare de multiplicare a ucenicilor.