FBS 16 Costul uceniciei

From mc2
This page is a translated version of the page FBS 16 Cost of Discipleship and the translation is 100% complete.
Other languages:
English • ‎polski • ‎română • ‎shqip • ‎srpski (latinica)‎ • ‎čeština • ‎български • ‎русский • ‎ქართული

First-third-blue.jpg

Laude

Citește o scriptură și cântați un cântec de închinare.

  • Citește Evrei 13:14-15 și cântați câteva cântece.
  • (Opțional) Folosește o declarație de credință despre Isus, cum ar fi Filipeni 2:11b + 1 Timotei 2:4-6a

Purtare de grijă

Ajutați-vă unul pe altul prin rugăciune, sfaturi biblice și încurajare.

  • Roagă fiecare persoană să vorbească despre un lucru bun care i s-a întâmplat și să descrie o provocare pe care a avut-o săptămâna aceasta.
  • Întreabă: „Ce vrei să facă Isus pentru tine săptămâna aceasta?” Rugați-vă unul pentru nevoile celuilalt.

Celebrarea credincioșiei

Încurajează ținerea la socoteală cu dragoste pentru a-L urma pe Isus.

  • Întreabă: „Ce s-a întâmplat atunci când I-ați încredintat lui Dumnezeu scopurile voastre și pașii practici de acțiune (declarațiile „Eu voi... până...”)”?

Motivare și încurajare

Exprimă-ți viziunea despre cine pot deveni ei în Cristos sau despre ce poate face Dumnezeu prin ei.

Exemplu: Lui Dumnezeu îi pasă de toți cei pierduți. Cu toate astea, atât de multe locuri din jurul nostru nu au urmași ai lui Isus care să fie o lumină pentru comunitate și să arate dragostea lui Dumnezeu celor de acolo. Ca urmași ai lui Isus, suntem chemați de Dumnezeu să ne aducem inima pe aceeași lungime de undă cu inima Sa pentru TOȚI cei pierduți. Noi trebuie să urmărim marea viziune de a ajunge în toate comunitățile pierdute din jurul nostru. Noi ne punem încrederea în Dumnezeu să ne folosească pentru a aduce „o biserică în fiecare sat și fiecare comunitate și Evanghelia la fiecare persoană!”

Second-third-blue.jpg

Contextul

Mulțimi mari au început să Îl urmeze pe Isus. Ei auziseră de vindecările miraculoase pe care le făcuse și despre faptul că hrănise mulțimi mari de oameni. Ei erau atrași de El datorită beneficiilor pe care sperau să le aibă de pe urma Lui. Dar Isus le cunoștea inimile. El dorea ca ei înțeleagă că a-L urma pe El însemna să Îi predea Lui totul.

Lectură

  • Citește sau urmăriți Luca 14:25-33 de 2-3 ori, în timp ce ceilalți ascultă.

Discuție despre ceea ce au descoperit

  • Fiecare să spună ce anume i-a atras atenția (sau ce i-a plăcut cel mai mult) și de ce.
  • De ce crezi că este importantă această istorisire?
  • Cum putem face lucrurile diferit acum când știm această întâmplare (acest pasaj)?

Relatează și corectează

  • Exersați: roagă o persoană să relateze povestirea și roagă grupul să o corecteze dacă este nevoie.

Rezumat

Atunci când Îl urmăm pe Cristos, câștigul nostru este veșnic și mai presus de orice altceva: iertarea păcatelor, mântuire și siguranță în Împăratul Împăraților și Domnul Domnilor. Dar a fi ucenicul lui Isus nu te scutește de suferință și încercări. Deoarece trăim într-o lume rea, a-L urma pe Cristos îți va aduce persecuție și provocări. Oricine dorește să trăiască o viață duhovnicească în Isus va fi persecutat de alții. Dar, hai să ne lăsăm încurajați de Petru, unul dintre prietenii cei mai apropiați ai lui Isus. Citim 1 Petru 4:12-16 și 19.

Third-third-blue.jpg

Pregătire pentru misiune

  • Exersați abilități sau teme din lecțiile precedente pentru a-i ajuta să se pregătească să slujească altora.
  • Exersați strângerea de daruri, așa cum s-a hotărât.
  • Amintiți-vă de jertfa lui Isus printr-o comuniune, dacă este momentul potrivit.

În misiune

  • Identifică cinci persoane din Lista ta de cunoștințe în privința cărora vei lua inițiativa de a-i sluji în această săptămână.
  • Scrie declarații „Eu voi... până...” și vorbește despre ele în grupul tău.

Rugăciune pentru misiune

Încredințează în mâna lui Dumnezeu fiecare scop propus. Roagă-L pe Dumnezeu să ne ajute să fim credincioși și să ne folosească ca să începem o lucrare de multiplicare a ucenicilor.