MC2 04BM Ljudi koje je Bog pripremio

From mc2
This page is a translated version of the page MC2 04FN God-Prepared People and the translation is 100% complete.
Other languages:
English • ‎hrvatski • ‎polski • ‎română • ‎shqip • ‎srpski (latinica)‎ • ‎čeština • ‎български • ‎македонски • ‎русский • ‎ქართული

Snimi ovu stranicu kao PDF dokument

Na ovom sastanku shvatit ćete po kojem principu možete pronaći osobu koju je Bog pripremio, a nazvali smo je Osobom mira. Također, naučit ćete koliko je važna uloga Osobe mira za Božje Kraljevstvo s obzirom da ona dotiće vaš krug poznanstava i područje djelovanja. (Luka 10:1-24; Ivan 4:1-42; Luka 19:1-10; Luka 8:26-39; Djela 16:11-15; Djela 17:1-9)

Osvrt unatrag (20-30 min)

First third.jpg

NAPOMENA: Rasporedite sudionike u grupe od 4-6 članova za sastanak. Podijelite im materijal.

Molitva i brižnost

  • Odredite voditelje malih grupa koji će pomoći članovima u razmjeni iskustava.
  • Neka svatko kaže na čemu zahvaljuje Bogu ovaj tjedan.
  • Neka članovi kažu kako im je prošao tjedan i kažu jednu do dvije molitvene potrebe za koje će se moliti naknadno.

NAPOMENA: Ako je nekome potrebna dodatna pomoć, odredite vrijeme za to poslije sastanka.

Slavite Božju vjernost

  • Hrabrimo se uzajamno u ljubavi da vršimo Isusove zapovijedi.
  • Neka svatko u grupi kaže je li se nešto dogodilo dok je vjerovao Bogu za svoje ciljeve i pojedinačne izjave "Ja ću do tada“
  • Kad grupe završe s dijeljenjem iskustava, upitajte želi li netko svjedočiti pred svima.

Prenesite im viziju

Podijelite viziju o njihovom identitetu u Kristu ili o tome što sve Bog može učiniti po njima dok hodaju u vjeri.

    • Na primjer:

Jedno od najvećih obećanja u Svetom pismu koje često previdimo, nalazimo u Isusovoj Velikoj zapovjedi. Često se naša pažnja zaustavi na zapovjedi da stvaramo Isusove učenike, ali odmah nakon ove zapovjedi Isus obećava: „I evo, ja sam s vama u sve dane- do svršetka svijeta“ (Matej 28:20). Kada se suočite s problemima i strahovima zbog evangeliziranja i stvaranja učenika, sjetite se Isusovog obećanja da će biti s vama do svršetka svijet.

Pogled prema gore (45 min)

Second third.jpg

Aktivnost #1 Slanje sedamdesetorice

  • Pročitajte ili pogledajte Luka 10:1-24, Slanje sedamdesetorice.
  • Neka sudionici u malim grupama razgovaraju o
    • Što ti se najviše svidjelo? Zašto?
  • Zamolite 1 do 2 voditelja da sažmu o čemu se u grupi razgovaralo

Sažetak

Isus je dao jasne upute učenicima kada ih je poslao u okolna mjesta. Kada dođu u neko mjesto, trebali su odsjesti u kućama gdje bi bili dobrodošli. Morali su tražiti ljude koji će im pružiti gostoljubivost. Učenici su također trebali vidjeti dokaz da Bog djeluje u ljudima i da oni prihvaćaju ovu duhovnu istinu. Ako se to ne bi dogodilo, morali su otići i tražiti druge ljude koji su ih bili spremni prihvatiti. Da skratimo izlaganje, iskoristit ćemo Molitvu, brižnost i svjedočenje da opišemo što su učenici radili da pronađu Osobu- prijatelja mira.

Aktivnost #2 Osobe mira

  • Odredite voditelje malih grupa koji će pomagati u usmjeravanju razgovora u grupi.
  • Prikažite video ili pročitajte poglavlja o Osobama mira.
    • Samarijanka na zdencu (Ivan 4:1-42) [1]
    • Zakej (Luka 19:1-10) [2]
    • Opsjednuti (Luka 8:26-39) [3]
    • Lidija (Djela 16:11-15)
    • Jason (Djela 17:1-9)
  • Dok se gleda video ili čita priča iz Biblije neka sudionici zapišu u tablicu koje su karakteristike i aktivnosti uočili kod ovih osoba mira.

Osoba Karakteristike Aktivnosti
Samarijanka
Zakej
Opsjednuti
Lidija
Jason

  • Neka voditelji malih grupa pomognu u razgovoru o ovim karakteristikama i aktvnostima.
  • Zamolite jednog do dva voditelja da prenesu o čemu se u grupi razgovaralo.

Sažetak

Osoba mira je netko tko prihvaća tebe i tvoju poruku. To je osoba odnosa. Ona je oduševljena i otvorena svjedočiti evanđelje obitelji i prijateljima. Kroz tu mrežu osobnih odnosa evanđelje će se proširiti na mnoge nove ljude i mjesta. Ovo je temeljni stav prema umnožavanju crkava. Treba izaći među ljude očekujući da ćemo naići na ljude koje je Bog već pripremio. Na prošlom sastanku naučili smo da su Isusovo sudbonosno pitanje i brižnost odličan način kojim ćemo privući Osobu mira.

Pogled prema naprijed (45 min)

Third third.jpg

Priprema za misiju

  • Ako su sudionici svjedočili prošli tjedan o „Sudbonosnom pitanju“, neka svatko napravi popis osoba u kojima su se očitovale karakteristike Osobe mira.
  • Neka svatko kaže svoj popis grupi te neka se grupa moli za potencijalne Osobe mira.
  • Neka se mole za onu Osobu mira koju će zamoliti da u skoro vrijeme ugosti evangelizacijski skup u svom domu.

Odlazak u misiju

  • Odredite petero ljudi sa svoje liste osobnih kontakata kojima ćete ovaj tjedan ispričati o Isusovom „Sudbonosnom pitanju“.
    • Ne zaboravite se sastati s onima od prošlog tjedna da vidite što je Bog učinio.
  • Napišite izjave „Ja ću do tada“ i recite ih svojoj grupi.
  • Zakažite sastanak sa svojim misijskim partnerom.

Molitva za misiju

Neka svatko posveti svoje ciljeve Gospodinu. Molimo Gospodina da nam pomogne da Mu ostanemo vjerni i služimo za osnivanje pokreta umnažanja učenika.

Za daljnje proučavanje

Pročitajte Prenosivo načelo #7 – Kako možeš pomoći u ostvarivanju Velikog poslanja Pročitajte Osobe mira, Dr. Tom Wolf E- knjiga The Viral Gospel by Alex Absalom is an excellent discussion of Persons of Peace:

Pročitajte Osobe mira, Dr. Tom Wolf

E-knjiga The Viral Gospel by Alex Absalom is an excellent discussion of Persons of Peace: