MC2 06NL PCS - Împărtășirea Evangheliei în mod individual

From mc2
This page is a translated version of the page MC2 06FN PCS-Sharing the Gospel Personally and the translation is 100% complete.
Other languages:
English • ‎hrvatski • ‎polski • ‎română • ‎shqip • ‎srpski (latinica)‎ • ‎čeština • ‎български • ‎македонски • ‎русский • ‎ქართული

În această sesiune, participanții vor învăța cum să împărtășească Evanghelia cu cei pe care îi cunosc și în comunitățile lor, folosind broșura „Cunoscându-L pe Dumnezeu într-un mod personal” și, totodată, printr-o aplicație numită God Tools (Uneltele lui Dumnezeu). De asemenea ei vor învăța o definiție Cristocentrică a succesului mărturisirii (Romani 1:16).

Privind în urmă (20-30 min)

First third.jpg

NOTĂ: În această sesiune, așază oamenii în grupuri de câte 4-6 persoane. Distribuie notițele participantului.

Rugăciune și grijă față de celălalt

  • În fiecare grup, participanții să împărtășească despre lucrurile pentru care se simt recunoscători în această săptămână.
  • Fiecare persoană din grup să vorbească despre cum se simte și să împărtășească grupului lor 1-2 cereri de rugăciune, iar apoi îndeamnă-i să se roage unii pentru alții.

NOTĂ: Dacă cineva are nevoie de mai mult ajutor, stabiliți un timp după întâlnire pentru a răspunde acelei nevoi.

Celebrarea credincioșiei

  • Încurajează ținerea la socoteală în dragoste pentru a-L urma pe Isus.
  • Numește lideri pentru grupurile mici care să încurajeze membrii grupului să împărtășească ce s-a întamplat atunci când I-au încredintat lui Dumnezeu scopurile lor și pașii practici de acțiune (declarațiile „Eu voi... până...”).
  • Întreabă dacă dorește cineva să împărtășească experiența sa grupului mare.

Exprimarea viziunii

Exprimă-ți viziunea despre cine pot deveni ei în Cristos sau despre ce poate face Dumnezeu prin ei.

    • De exemplu:

Cuvântul lui Dumnezeu ne îndeamnă „să ne împăcăm cu Dumnezeu”. Aceasta este esența viziunii noastre - să-i ajutăm pe oameni să Îl cunoască pe Dumnezeu. Dorința noastră este să fim pe aceeași frecvență cu inima Tatălui, astfel încât „nimeni să nu piară”, ci să vedem împăcare cu Dumnezeu de sute, mii și milioane de ori. Din acest motiv suntem aici împreună, să învățăm și să fim încurajați să fim mai roditori în lucrarea reconcilierii care ne-a fost încredințată. Să continuăm să avem încredere că Dumnezeu ne va folosi!

Privind în sus (45 min)

Second third.jpg

Tranziție

În tot acest timp, am învățat o metodă de slujire personală numită Rugăciune, Grijă, Împărtășire. Am învățat deja despre cum să găsim oamenii păcii folosindu-ne de Întrebarea cea uimitoare și purtând de grijă oamenilor. De asemenea, am învățat despre cum să ne spunem propria poveste despre ce a făcut Isus în viețile noastre. Acum învățăm să spunem povestea despre ceea ce a făcut Dumnezeu pentru noi în Evanghelie.

Această instruire vă va arăta cum să împărtășiți Evanghelia în două situații diferite: cu persoane în mod individual și în grupuri mici, în casa unui om al păcii. În următoarele două săptămâni vom vorbi despre aceste două situații. Astăzi învățăm cum să împărtășim Evanghelia unu la unu.

Activitatea #1 Prezentarea unei unelte a Evangheliei

NOTĂ: Pentru această sesiune, folosiți una dintre următoarele unelte:

    • Cunoscându-L pe Dumnezeu într-un mod personal
    • Patru legi spirituale
    • Aplicația God Tools (Uneltele lui Dumnezeu) app [1]
  • Dă fiecărui participant un exemplar din „Uneltele Evangheliei” sau ajută-i să descarce aplicația God Tools.
  • Alege lideri pentru fiecare grup mic și roagă-i să distribuie fiecărei persoane din grup câte 2-3 pagini din broșură, inclusiv lor înșiși.
  • Fiecare participant să studieze paginile ce le-au fost date și să scrie răspunsurile lor la aceste întrebări:
    • Ce ți-a plăcut cel mai mult? De ce?
  • Roagă fiecare membru al grupului să explice celorlalți conținutul paginilor primite și să spună cum au răspuns la întrebări.
  • NOTĂ: Să înceapă cu pagina 1 și să continue în ordinea din broșură.

Activitate #2 Demonstrație

Instructorul arată cum se folosește o unealtă a Evangheliei aleasă de acesta împreună cu un voluntar.

  • După explicarea cercurilor și înainte de adresarea întrebărilor, fă o pauză.
  • Roagă participanții să răspundă acestor întrebări despre demonstrație.
    • Ce ți-a plăcut cel mai mult? De ce?
    • Câțiva participanți să împărtășească răspunsurile lor întregului grup.
  • Continuă demonstrația începând cu întrebările din cercuri și finalizând broșura.
  • Pune toate întrebările și dă-le ocazia de a se ruga.
  • NOTĂ: A se recapitula cum se folosește aplicația God Tools:

Folosirea God Tools pe Android [2]

Rezumat

Ați observat o modalitate prin care se poate împărtăși Evanghelia cu o persoană. Amintiți-vă, noi vă oferim un mod prin care voi să mergeți și să începeți să împărtășiți cu cei pentru care v-ați rugat și cărora le-ați purtat de grijă. Întotdeauna va fi mai mult de învățat despre împărtășirea Evangheliei și vor fi moduri de îmbunătățire! Dar unul dintre cele mai bune moduri de a învăța este făcând acel lucru!

Cum știm că am avut succes în mărturisirea noastră? [Pauză pentru răspunsuri] Succesul în mărturisire înseamnă pur și simplu să iei inițiativa de a-L mărturisi pe Cristos cu puterea Duhului Sfânt și lăsând rezultatele în mâna lui Dumnezeu.

Când cineva spune „Da”

Ce se întâmplă dacă cineva spune „da”? Ce ar trebui să facem? Acesta este un pas FOARTE important care ne permite să vedem multiplicarea Evangheliei. Am învățat că un om al păcii este o persoană a relațiilor. Ei sunt încântați și deschiși să meargă spre familia și prietenii lor cu Vestea cea bună. Deci, când pescuim oameni ai păcii utilizând Întrebarea cea uimitoare și purtarea de grijă, putem face câțiva pași simpli ca să-i ajutăm să înceapă să împărtășească cu cei cu care au relații.

Sunt trei lucruri pe care trebuie să le faci.

1. Întreabă-i: „Cine altcineva are nevoie să audă aceste lucruri?” Roagă-i să scrie numele a 5 prieteni și persoane din familie cu care pot să împărtășească broșura sau aplicația. [Fii atent să le oferi exemplare din broșură sau să-i ajuți să descarce aplicația God Tools.]

2. Spune-le că vrei să îi ajuți să crească în relația lor cu Isus și stabiliți când să vă întâlniți cu ei pentru un studiu biblic.

3. Roagă-te pentru ei înainte de a pleca.

Privind înainte (45 min)

Third third.jpg

Pregătirea pentru misiune

  • Participanții să continue să exerseze împărtășirea Evangheliei cu un partener, utilizând fie „Cunoscându-L pe Dumnezeu într-un mod personal”, „Cele patru legi spirituale” sau aplicația God Tools de pe telefoanele lor.
  • Fiecare să dea feedback partenerului și apoi să schimbe rolurile.
    • Exersați ce să faceți atunci când cineva spune „da” Evangheliei.

În misiune

  • Fiecare persoană să revizuiască lista ei de cunoștințe și să adauge persoanele noi pe care le-a cunoscut.
  • Amintește-le să identifice persoanele cu care au împărtășit Întrebarea cea uimitoare și care au arătat că au carateristicile unui om al păcii.
  • Alege 5 persoane de pe lista ta cu care vei vorbi săptămâna aceasta.
    • Împărtășește Evanghelia cu cel puțin 3 dintre aceste persoane.
    • Cu celelalte două persoane, continuă să exersezi o abilitate din lecțiile precedente.
  • Scrieți declarații „Eu voi... până...” și vorbiți despre ele în grupurile voastre mici.
  • Stabilește un timp și întâlnește-te cu partenerul tău ales.

Rugăciune pentru misiune

Încredintați în mâna lui Dumnezeu fiecare scop propus. Rugați-L pe Dumnezeu să ne ajute să fim credincioși și să ne folosească ca sa începem o lucrare de multiplicare a ucenicilor.

Pentru studiu suplimentar

Citiți Concept transferabil #5 - Cum să Îl prezinți pe Cristos altora