MC2 07NL Temelia spirituală a noilor credincioși și Șapte povestiri despre speranță

From mc2
This page is a translated version of the page MC2 07FN Foundations for New Believers and 7 Stories of Hope and the translation is 100% complete.
Other languages:
English • ‎hrvatski • ‎polski • ‎română • ‎shqip • ‎srpski (latinica)‎ • ‎čeština • ‎български • ‎македонски • ‎русский • ‎ქართული

În această sesiune veți trăi experiența de a ajuta noi credincioși să Îl urmeze pe Cristos și să pescuiască alți oameni (Faptele apostolilor 2:42-47; Ioan 10:22-30; Galateni 5:16-25; Luca 15:11-24).

Privind în urmă (20-30 min)

First third.jpg

NOTĂ: În această sesiune, așază oamenii în grupuri de 4-6 persoane. Distribuie notițele participantului.

Rugăciune și grijă față de celălalt

  • În fiecare grup, participanții să împărtășească despre lucrurile pentru care se simt recunoscători în această săptămână.
  • Fiecare persoană din grup să vorbească despre cum se simte și să împărtășească grupului lor 1-2 cereri de rugăciune, iar apoi îndeamnă-i să se roage unii pentru alții.

NOTĂ: Dacă cineva are nevoie de mai mult ajutor, stabiliți un timp după întâlnire pentru a răspunde acelei nevoi.

Celebrarea credincioșiei

  • Încurajează ținerea la socoteală în dragoste pentru a-L urma pe Isus.
  • * Numește lideri pentru grupurile mici care să încurajeze membrii grupului să împărtășească ce s-a întamplat atunci când I-au încredintat lui Dumnezeu scopurile lor și pașii practici de acțiune (declarațiile „Eu voi... până...”).

  • Întreabă dacă dorește cineva să împărtășească experiența sa grupului mare.

Exprimarea viziunii

Exprimă-ți viziunea despre cine pot deveni ei în Cristos sau despre ce poate face Dumnezeu prin ei.

    • De exemplu:

Voi Îl urmați pe Cristos. Voi sunteți pescari de oameni! A-i ajuta pe alții să crească este o parte extrem de importantă a Marii Trimiteri. Și noi suntem împreună-lucrători cu Dumnezeu în această lucrare. Așa cum le scria Pavel corintenilor: „Eu am sădit, Apolo a udat, dar Dumnezeu a făcut să crească, aşa că nici cel ce sădeşte, nici cel ce udă nu sunt nimic, ci Dumnezeu, care face să crească.” Când împărtășim cu credincioșie Cuvântul lui Dumnezeu, putem să stăm liniștiți știind că rezultatele nu depind de noi, ci Dumnezeu produce creșterea.

Privind în sus (60 min)

Second third.jpg

Activitatea #1 Introducere în studiul biblic fundamental #1

  • Distribuie participanților studiul biblic fundamental #1 (Siguranța mântuirii, Ioan 10:22-30).
  • Fiecare grup să citească diferitele părți ale lecției și să discute:

Ce ți-a plăcut cel mai mult? De ce?

  • Roagă voluntari să împărtășească ce au discutat în fiecare grup.

Rezumat

Pe măsură ce începem să instruim noii credincioși, folosim același format 3/3 pe care l-ați folosit pentru că este cel mai bun procedeu care ne permite să vedem rezultatele instruirii MC2: multiplicare, generații și caracteristicile și caracteristicile din Faptele apostolilor 2.

Ajutându-i pe noii credincioși să înțeleagă cum să fie siguri că sunt copiii lui Dumnezeu este un lucru fundamental pentru noile lor vieți în Cristos. Destinul lor etern este asigurat pentru că mâinile lui Dumnezeu și cele ale Fiului îi cuprind. Nimic nu îi poate smulge din siguranța noii lor relații.

Activitatea #2 Demonstrație pentru studiul biblic fundamental #2

  • Alege 4-5 participanți care să ia parte la demonstrație.
  • Distribuie participanților studiul biblic fundamental #2 (Relație și părtășie, Luca 15:11-24), care apoi se vor uita la demonstrație.
  • Spune-le că li se va da ocazia să exerseze lecția #3 și roagă-i să ia notițe pentru următoarele: conducerea discuției biblice și cele 4 părți „RED”.
  • Tu, instructorul, fă o demonstrație conducând secțiunea din studiu „Privind în sus”.
  • După demonstrație, în grupurile mici să se discute răspunsurile participanților la:

Ce ți-a plăcut cel mai mult? De ce?

Rezumat

Conducerea unei discuții pe baza Cuvântului lui Dumnezeu permite Duhului să îi învețe pe noii credincioși pe măsură ce descoperă împreună noi adevăruri. Este alcătuită din următoarele: contextul pasajului, ascultarea Cuvântului lui Dumnezeu, întrebări pe baza discuției, repovestirea întâmplării și un rezumat care scoate în evidență adevărurile importante care sunt de reținut.

Să învețe despre felul în care păcatul afectează relația noastră cu Tatăl este un lucru fundamental pentru viața noului credincios în Cristos. Este important să înțeleagă faptul că, deși păcatul afectează părtășia noastră cu Domnul, Tatăl nostru ceresc este gata să își ierte copiii.

Privind înainte (45 min)

Third third.jpg

Pregătirea pentru misiune

  • Uneori, oamenii au auzit Evanghelia dar nu au primit-o, ci vor să se întâlnească pentru a înțelege mai bine, așa că „7 relatări despre speranță” ajută oamenii să ia decizia de a-L urma pe Isus. Exersați prima dintre cele Șapte povestiri despre speranță (Speranță pentru cel respins: Femeia păcătoasă - Luca 7:36-50)
  • După exersare, grupurile să vorbească despre experiența lor, răspunzând la următoarele întrebări:

Ce ți-a plăcut cel mai mult? De ce?

  • Fiecare persoană ar trebui să împărtășească răspunsurile lor în grupul mic din care fac parte.
  • Asigură-te că explici cum pot obține un exemplar al tuturor studiilor biblice fundamentale și al celor Șapte povestiri despre speranță.

În misiune

  • Fiecare persoană să revizuiască Lista lor de cunoștințe și să adauge persoanele cele noi pe care le-au întâlnit.
  • Amintește-le să identifice persoanele cu care au împărtășit Întrebarea cea uimitoare și care au arătat că au trăsăturile unui om al păcii.

  • Alege 5 persoane de pe Lista ta de cunoștințe cu care vei vorbi în această săptămână.
    • Împărtășește Evanghelia cu cel puțin 3 dintre aceste persoane
    • Cu celelalte persoane continuă să exersezi o abilitate din lecțiile precedente.
    • Dacă cineva și-a pus deja credința în Cristos, întâlnește-te cu acea persoană pentru a începe Studiul biblic fundamental #1.
    • Dacă cineva nu și-a pus credința în Cristos, întâlnește-te cu acea persoană pentru a începe „Șapte povestiri despre speranță.”
  • Scrie declarații „Eu voi... până...” și vorbește despre ele în grupul tău mic.
  • Stabilește o întâlnire și întâlnește-te cu partenerul ales. Ar putea fi bine să mergeți împreună pentru a vă întâlni cu un credincios nou pentru a începe studiul biblic fundamental. Evaluați împreună studiul.

Rugăciune pentru misiune

Încredințează în mâna lui Dumnezeu fiecare scop propus. Roagă-L pe Dumnezeu să ne ajute să fim credincioși și să ne folosească ca sa începem o lucrare de multiplicare a ucenicilor.

Pentru studiu aprofundat

Citiți Concept transferabil #1: Cum poți fi sigur că ești creștin