MC2 07SHP Studimet Themelore të Biblës

From mc2
This page is a translated version of the page MC2 07PN Foundations for New Believers and 7 Stories of Hope and the translation is 100% complete.

Other languages:
English • ‎hrvatski • ‎polski • ‎română • ‎shqip • ‎srpski (latinica)‎ • ‎čeština • ‎Кыргызча • ‎български • ‎македонски • ‎русский • ‎ქართული

First-third-green.jpg

Lutje dhe Kujdes

  • Për çfarë jeni mirënjohës gjatë kësaj jave?
  • Kërkesa Lutjeje

Kremtoni Besnikërinë

  • Si ka qenë ecja juaj me Jezusin gjatë kësaj jave?
  • Çfarë ndodhi ndërsa ju i besuat Perëndisë qëllimet tuaja dhe deklaratat “Unë do të _____ më datë _____”?

Vizioni

Second-third-green.jpg

Veprimtaria #1: Studimi Themelor i Biblës #1

(Siguria e Shpëtimit, Gjoni 10:22-30)

  • Çfarë ju pëlqeu më shumë? Përse?

(Marrëdhëniet dhe Miqësia, Luka 15:11-24)

  • Çfarë ju pëlqeu më shumë? Përse?

Përmbledhje

Për Studim të Mëtejshëm

Lexoni Konceptin e Transferueshëm #1: Si të jesh i sigurt që je i krishterë.

Third-third-green.jpg

Përgatitja për Mision

  • Disa herë njerëzit e kanë dëgjuar Ungjillin dhe nuk e kanë pranuar atë, por dëshirojnë të takohen përsëri për të kuptuar më mirë, prandaj 7 Historitë e Shpresës i ndihmojnë njerëzit të marrin një vendim për të ndjekur Jezus Krishtin. Praktikoni historinë e parë të kësaj serie shprese (Shpresë për të Refuzuarit: Gruaja Mëkatare – Luka 7:36-50).
    • Çfarë ju pëlqeu më shumë? Përse?

Pjesëmarrja në Mision

  • Zgjidhni 5 persona nga Lista e Rrjetit tuaj, me të cilët do të bisedoni gjatë kësaj jave.
    • Ndani Ungjillin me të paktën 3 prej tyre.
    • Me dy personat e mbetur vazhdoni të praktikoni një nga mënyrat e mësuara në mësimet e mëparshme.
    • oNëse ndonjëri e ka vendosur tashmë besimin te Krishti, takohuni me të për të filluar Studimin Biblik Themelor #1.
    • Nëse është dikush që nuk e ka vendosur besimin e vet te Krishti, takohuni me të për të filluar 7 Historitë e shpresës.
  • Shkruani deklarata “Unë do të _____ më datë _____” dhe tregojani grupit tuaj të vogël.
  • Caktoni një kohë kur do takoheni me partnerin tuaj në dyshe. Ju madje mund të shkoni së bashku për t’u takuar me ndonjë besimtar të ri dhe për të filluar një Studim Themelor Bible. Bëni një vlerësim të studimit me njëri-tjetrin.

Lutja për Misionin

Dorëzojani Perëndisë qëllimet e gjithsecilit. Kërkojini Atij të na ndihmojë të tregohemi besnikë dhe të na përdorë të nisim një lëvizje për të bërë dishepuj.