MC2 08NL PCS-Împărtășirea Evangheliei în grupuri

From mc2
This page is a translated version of the page MC2 08FN PCS-Sharing the Gospel in Groups and the translation is 100% complete.
Other languages:
English • ‎hrvatski • ‎polski • ‎română • ‎shqip • ‎srpski (latinica)‎ • ‎čeština • ‎български • ‎македонски • ‎русский • ‎ქართული

În această sesiune veți învăța cum să conduceți un eveniment misionar în casa unui om al păcii, folosind filmulețe scurte și imagini din filmul ISUS, în cadrul unui grup mic (Romani 1:16).

Privind în urmă (20-30 min)

First third.jpg

NOTĂ: În această sesiune, așază oamenii în grupuri de 4-6 persoane. Distribuie notițele participantului.

Rugăciune și grijă față de celălalt

  • Numește lideri pentru grupurile mici, care să încurajeze împărtășirea.
  • În fiecare grup, participanții să împărtășească despre lucrurile pentru care se simt recunoscători în această săptămână.
  • Fiecare persoană din grup să vorbească despre cum se simte și să împărtășească grupului lor 1-2 cereri de rugăciune, iar apoi îndeamnă-i să se roage unii pentru alții.

NOTĂ: Dacă cineva are nevoie de mai mult ajutor, stabiliți un timp după întâlnire pentru a răspunde acelei nevoi.

Celebrarea credincioșiei

  • Încurajează ținerea la socoteală în dragoste pentru a-L urma pe Isus.
  • Roagă fiecare grup să relateze ce s-a întamplat atunci când I-au încredintat lui Dumnezeu scopurile lor și pașii practici de acțiune (declarațiile „Eu voi... până...”).
  • După ce grupurile au terminat, întreabă dacă dorește cineva să împărtășească experiența sa grupului mare.

Exprimarea viziunii

Exprimă-ți viziunea despre cine pot deveni ei în Cristos sau despre ce poate face Dumnezeu prin ei atunci când înaintează cu credință.

    • De exemplu:

Pe când Isus mergea prin toate cetățile și satele, El a văzut nevoile oamenilor și a avut compasiune pentru ei. El le-a spus ucenicilor Săi: „Mare este secerişul, dar puţini sunt lucrătorii! Rugaţi dar pe Domnul secerişului să scoată lucrători la secerişul Lui.” Dumnezeu vrea ca toți oamenii să-L cunoască pe El și dragostea Sa. Nu numai că vrea să ne folosească, dar El va ridica mai mulți lucrători din recolta pe care o vom culege. Să continuăm să Îl rugăm pe Dumnezeu să trimită mai mulți lucrători care să-i conducă pe oameni să Îl cunoască pe El.

Privind în sus (60 min)

Second third.jpg

Tranziție

În această săptămână vom discuta despre cel de-al doilea cadru în care să împărtășim Evanghelia. Împărtășirea ei în casa unui om al păcii.

Activitatea #1 Demonstrație a modului în care se împărtășește Evanghelia unui grup

[NOTĂ: Alege 2-3 clipuri video din lista cu resurse, pe care să le poți folosi în această demonstrație]

  • Fă o demonstrație a modului în care folosești filmulețele pentru discuții spirituale.
    • Folosește filmulețe și imagini din filmul ISUS care să facă o prezentare a temelor spirituale.
    • După fiecare clip, întreabă grupul mare:

Ce ți-a plăcut cel mai mult? De ce?

  • Arată cum se face trecerea la o invitație de a se ruga.
    • Roagă pe cineva să împărtășească povestea sa proprie.
    • Demonstrează cum arată o invitație de a-L primi pe Cristos și cum să ofere ocazia de a se ruga pentru a-L primi pe Cristos.
      • Opțiunea 1: Folosind broșura „Cele patru legi spirituale” explică cele două cercuri și condu rugăciunea.
      • Opțiunea 2: Arată clipul din filmul Isus cu invitația de a-L primi pe El.
  • Aveți acum o sesiune de întrebări și răspunsuri despre evenimentul misionar.
    • Discutați despre cum să cereți unui om al păcii să găzduiască un eveniment
    • Discutați ce filmulețe și imagini din filmul ISUS sunt potrivite pentru eveniment. Identificați 1-2 filmulețe și 1-2 imagini din filmul ISUS pentru a le folosi la eveniment.

Activitatea #2 Conducerea unui eveniment misionar

Înmânează fiecărui participant instrucțiunile din „Cum să conduci un eveniment misionar”. Resursele utilizate în această lecție pot fi găsite la: mc2.miraheze.org

  • Evidențiază părțile importante ale instrucțiunilor...
    • Încurajează interacțiunile punând cele două întrebări: Ce ți-a plăcut cel mai mult? De ce?
    • Dă-le ocazia de a se ruga
    • Oferă o modalitate prin care oamenii să indice răspunsul lor.
    • Trebuie să ai o modalitate clară de urmărire a evoluției persoanelor interesate din punct de vedere spiritual
    • Folosește Lista de cunoștințe și uneltele evangheliei pentru noii credincioși

Rezumat

Succesul mărturisirii înseamnă pur și simplu să iei inițiativa de a împărtăși despre Cristos cu puterea Duhului Sfânt și lăsând rezultatele în mâinile lui Dumnezeu.

Ce se întâmplă dacă cineva spune „da”, adică vrea să devină un ucenic al lui Isus în timpul evenimentului? Ce ar trebui să facem? Amintește-ți, acesta este un pas FOARTE important care ne ajută să vedem multiplicarea. S-ar putea să fie greu să vorbim cu acea persoană în timpul evenimentului sau după. Dar este FOARTE important să luăm legătura cu ei în următoarele două zile! Întâlnește-te cu acea/acele persoane pentru a face următoarele:

1. Revizuiește împreună cu ei Cele patru legi spirituale sau o altă unealtă a Evangheliei, în special cele două cercuri și paginile care urmează.

2. Întreabă-i: „Ce alte persoane au nevoie să audă aceste lucruri?” Roagă-i să scrie numele a cinci prieteni și membri ai familiei cu care pot împărtăși Evanghelia. [Asigură-te că le oferi exemplare ale broșurii sau îi ajuți să își instaleze aplicația.]

3. Spune-le că vrei să îi ajuți să crească în noua lor relație cu Isus și invită-i să înceapă să studieze Biblia împreună cu alții care și-au pus, de asemenea, credința în Isus, în timpul evenimentului.

4. Roagă-te pentru noua lor relație cu Cristos, înainte de a pleca.

Privind înainte (20-30 min)

Third third.jpg

Pregătirea pentru misiune

  • Participanții să își aleagă un partener și să exerseze organizarea unui eveniment misionar.
    • Hotărăște ce filmulețe și clipuri din film vor fi folosite
    • Include o prezentare a Evangheliei, o invitație de a crede în Isus și ce să facă atunci când o persoană își pune credința în Isus.
  • Revizuiește scenariul sugerat pentru cum se vorbește cu un om al păcii despre găzduirea evenimentului.
  • Revizuiește modul în care va decurge evenimentul.

În misiune

  • Stabilește pe care oameni ai păcii îi vei ruga să găzduiască evenimentul misionar.
  • Invită la eveniment oameni din lista ta de cunoștințe și din lista de cunoștințe a oamenilor păcii.
  • Scrie declarații „Eu voi... până...” și vorbește despre ele în grupul tău mic.
  • Stabilește o întâlnire și întâlnește-te cu partenerul de lucrare pentru a stabili ultimele detalii pentru eveniment. Hotărâți care vor fi rolurile voastre și tehnologia pe care o veți utiliza.

Rugăciune pentru misiune

Încredințează în mâna lui Dumnezeu fiecare scop propus. Roagă-L pe Dumnezeu să ne ajute să fim credincioși și să ne folosească ca sa începem o lucrare de multiplicare a ucenicilor.