Примерен сценарий за покана на домакин

From mc2
This page is a translated version of the page Sample Invitation Script and the translation is 100% complete.
Other languages:
English • ‎polski • ‎română • ‎shqip • ‎srpski (latinica)‎ • ‎čeština • ‎български • ‎македонски • ‎русский • ‎ქართული

Свалете оттук тази страница като pdf

Примерен сценарий за покана на домакин на благовестителско домашно събитие, като използвате клипове от филма Исус

Това е a примерен сценарий, който можете да използвайте да проведете разговор с потенциален домакин за благовестителско домашно събитие, като използвате клипове от филма „Исус“. Едно от изискванията за домакина е в дома му да има плосък телевизор, който има място за SD карта или USB флашка с кратки видеа. Във вашия район може да вземете назаем екипировка за прожектиране на филми, ако домакинът няма подходящ телевизор.

След първоначалния поздрав може да кажете…

Аз уча в един курс повече за Исус. Ние също учим как можем да помагаме на други хора, които искат да научат повече за Исус.

Ние организираме няколко домашния събития, където хората може да се съберат. Ние гледаме 3 или 4 много кратки видеа, от 3 до 5 минути всяко и обсъждаме тяхното значение.

Може ли да покажа два примера?

[Покажете 2 примерни видеа на вашия мобилен телефон, едно кратко видео и един клип от филма „Исус“.]

Ние търсим човек, който би отворил дома си да бъде домакин. Не е нужно да правите нищо друго освен да поканите някои от своите роднини и приятели. Аз ще поканя също няколко човека.

Дали бихте искали да бъдете домакин на нещо такова?

Имате ли телевизор, който да чете SD карта или USB флашка? Може ли да го видя? Ние трябва да видим дали може да пусне видеата.