Model de scenariu pentru invitația de a găzdui un eveniment

From mc2
This page is a translated version of the page Sample Invitation Script and the translation is 100% complete.
Other languages:
English • ‎polski • ‎română • ‎shqip • ‎srpski (latinica)‎ • ‎čeština • ‎български • ‎македонски • ‎русский • ‎ქართული

Model de scenariu pentru invitația de a fi gazdă - Eveniment evanghelistic organizat acasă, ce folosește fragmente de filme

Acesta este un exemplu de scenariu pe care îl poți folosi pentru a avea o conversație cu o potențială gazdă a unui eveniment evanghelistic organizat acasă, eveniment la care vor fi vizionate filme scurte. Una dintre cerințele pentru a găzdui acasă un eveniment evanghelistic este faptul că gazda trebuie să aibă un televizor cu ecran plat care permite introducerea unui mic card SD sau a unui USB pe care se găsesc filmulețele. În zona în care locuiești, poate poți împrumuta un proiector pentru seara în care va avea loc evenimentul de casă, dacă gazda nu are un televizor potrivit.

După primele cuvinte de întâmpinare, ai putea spune...

Particip la un curs de instruire în care învăț mai multe despre Isus. Și noi învățăm, de asemenea, cum putem să-i ajutăm pe alții care vor să învețe mai multe despre Isus

Noi organizăm câteva evenimente de casă, la care oamenii se pot întâlni acasă la cineva. Vom viziona 3 sau 4 filmulețe scurte, fiecare de câte 3-5 minute și vom discuta înțelesul lor.

Pot să vă arăt două exemple?

[Arată două exemple de filmulețe pe telefonul tău mobil, unul din ele un film scurt, iar celălalt fragmentul din filmul ISUS.]

Căutăm oameni care ar vrea să își deschidă casa pentru a găzdui un astfel de eveniment. Nu va fi nevoie să faceți nimic altceva, decât să invitați pe câțiva dintre membrii familiei dvs. sau prieteni. Eu voi invita, de asemenea, câteva persoane.

Ați fi interesat să găzduiți un astfel de eveniment?

Aveți un televizor care permite folosirea unui card SD sau a unui USB? Pot să verific ce anume permite? Va fi nevoie să știm pentru a putea viziona filmulețele.