Primer pozivanja

From mc2
This page is a translated version of the page Sample Invitation Script and the translation is 100% complete.
Other languages:
English • ‎polski • ‎română • ‎shqip • ‎srpski (latinica)‎ • ‎čeština • ‎български • ‎македонски • ‎русский • ‎ქართული

Skinite ovu stranu kao pdf dokument

Primer pozivanja – evangelizacioni kućni sastanak sa video-klipovima

Ovo je primer skripte koju možeš da koristiš u razgovoru sa potencijalnim domaćinom evangelizacionog kućnog sastanka sa video-klipovima. Jedan od zahteva da bi neko ugostio sastanak jeste da poseduje televizor sa ravnim ekranom koji može da prihvati SD karticu ili USB memoriju sa klipovima i kratkim filmovima. Ako domaćin nema odgovarajući televizor, mogao bi da iznajmiš video-projektor za taj sastanak.

Posle pozdrava, možeš da kažeš...

Ja sam na obuci na kojoj učim više o Isusu. Mi učimo i o tome kako da pomognemo drugima da saznaju više o njemu.

Organizujemo nekoliko kućnih sastanaka gde ljudi mogu da se okupe. Gledaćemo 3-4 kratka video-snimka, a svaki traje od 3-5 minuta i diskutovaćemo o njihovom značenju.

Mogu li da ti pokažem dva primera?

(Pokaži dva videa na svom telefonu, jedan kratki film i jedan klip iz filma „Isus“.)

Tražimo ljude koji će otvoriti svoje domove i biti domaćini na ovom sastanku. Ne treba da uradiš ništa osim što ćeš da pozoveš neke od svojih članova porodice i prijatelja. I ja ću da pozovem nekoliko ljudi.

Da li si zainteresovan da budeš domaćin?

Imaš li televizor koji prihvata SD karticu ili USB memoriju? Mogu li da proverim šta može da primi? Moramo da znamo kako ćemo da puštamo video dokumente.